Bestellen

Bestellen
Ben je van plan om een bestelling bij ons in de webshop te plaatsen? Goede keus, vinden wij uiteraard. Je kunt je bestelling via je mobiel, tablet, laptop of computer afronden. Voor het afronden van een bestelling hoef je niet per se een account aan te maken. Echter biedt het aanmaken van een account wel de nodige voordelen. Denk hierbij aan het sneller afhandelen van de bestelling, het volgen van de bestelling en dat je meer dan één adres kunt opslaan in je account. Ook zullen de nodige gegevens behouden worden indien je een account hebt bij ons. 

Zodra je een artikel of meerdere artikelen bij ons in de webshop hebt uitgezocht, kun je online de betaling doen. Je kunt zowel vooraf als achteraf betalen, maar net wat je prettig vindt. Er zijn vele verschillende betaalmethoden mogelijk. Na het afronden en betalen van je bestelling, ontvang je bevestiging in je mail dat je een bestelling hebt geplaatst. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd na het afronden van de bestelling?
Wij proberen je bestelling dezelfde dag te verwerken als dat de bestelling is afgerond. Over het algemeen betekent op werkdagen voor 16:00 uur besteld, is dezelfde dag verwerkt en verzonden. Over het algemeen wordt je bestelling vervolgens binnen 1 tot 2 werkdagen bij je afgeleverd. Ook kun je kiezen voor de verzendmethode DHL Express waarbij je zo goed als verzekerd van bent dat het pakket na uiterlijk 2 dagen bij je wordt afgeleverd. 

Het artikel dat ik graag wil bestellen is niet meer voorradig, wat moet ik doen? 
Indien jouw favoriete artikel niet meer voorradig is in de webshop, adviseren wij je om contact met ons op te nemen. In sommige gevallen is het zo dat het gewenste artikel nog na te leveren is vanuit één van onze leveranciers. Hiervoor kun je contact met ons opnemen per telefoon via (0513)-615145 of per mail via [email protected]

Ik heb de bestelling afgerond, maar na het ontvangen van de orderbevestiging kom ik erachter dat ik een verkeerd artikel besteld heb. Wat nu? 
Mocht je een verkeerd artikel hebben besteld, bijvoorbeeld een verkeerde maat of kleur, dan verzoeken we je om telefonisch contact met ons op te nemen. Gedurende dit telefonisch contact kan onze klantenservice medewerker nakijken of het gewenste artikel nog voorradig is zodat de bestelling direct gewijzigd kan worden. Er kan dan snel geschakeld worden en zo wordt voorkomen dat je bestelling al de deur uit is met het verkeerde artikel. Zonde van de kosten die vervolgens gemaakt worden. 

Mochten er andere vragen zijn, dan kun je contact met ons opnemen per telefoon via (0513)-615145 of per mail via [email protected]

Namens het team van Skistore Swing wensen we je veel (wintersport)plezier van de artikelen die je in onze webshop hebt besteld.

Bestellen

Ben je van plan om een bestelling bij ons in de webshop te plaatsen? Goede keus, vinden wij uiteraard. Je kunt je bestelling via je mobiel, tablet, laptop of computer afronden. Voor het afronden van een bestelling hoef je niet per se een account aan te maken. Echter biedt het aanmaken van een account wel de nodige voordelen. Denk hierbij aan het sneller afhandelen van de bestelling, het volgen van de bestelling en dat je meer dan één adres kunt opslaan in je account. Ook zullen de nodige gegevens behouden worden indien je een account hebt bij ons. 

Zodra je een artikel of meerdere artikelen bij ons in de webshop hebt uitgezocht, kun je online de betaling doen. Je kunt zowel vooraf als achteraf betalen, maar net wat je prettig vindt. Er zijn vele verschillende betaalmethoden mogelijk. Na het afronden en betalen van je bestelling, ontvang je bevestiging in je mail dat je een bestelling hebt geplaatst. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd na het afronden van de bestelling?

Wij proberen je bestelling dezelfde dag te verwerken als dat de bestelling is afgerond. Over het algemeen betekent op werkdagen voor 16:00 uur besteld, is dezelfde dag verwerkt en verzonden. Over het algemeen wordt je bestelling vervolgens binnen 1 tot 2 werkdagen bij je afgeleverd. Ook kun je kiezen voor de verzendmethode DHL Express waarbij je zo goed als verzekerd van bent dat het pakket na uiterlijk 2 dagen bij je wordt afgeleverd. 

Het artikel dat ik graag wil bestellen is niet meer voorradig, wat moet ik doen?

Indien jouw favoriete artikel niet meer voorradig is in de webshop, adviseren wij je om contact met ons op te nemen. In sommige gevallen is het zo dat het gewenste artikel nog na te leveren is vanuit één van onze leveranciers. Hiervoor kun je contact met ons opnemen per telefoon via (0513)-615145 of per mail via [email protected]

Ik heb de bestelling afgerond, maar na het ontvangen van de orderbevestiging kom ik erachter dat ik een verkeerd artikel besteld heb. Wat nu?

Mocht je een verkeerd artikel hebben besteld, bijvoorbeeld een verkeerde maat of kleur, dan verzoeken we je om telefonisch contact met ons op te nemen. Gedurende dit telefonisch contact kan onze klantenservice medewerker nakijken of het gewenste artikel nog voorradig is zodat de bestelling direct gewijzigd kan worden. Er kan dan snel geschakeld worden en zo wordt voorkomen dat je bestelling al de deur uit is met het verkeerde artikel. Zonde van de kosten die vervolgens gemaakt worden. 

Mochten er andere vragen zijn, dan kun je contact met ons opnemen per telefoon via (0513)-615145 of per mail via [email protected]

Namens het team van Skistore Swing wensen we je veel (wintersport)plezier van de artikelen die je in onze webshop hebt besteld.