Ruilen en retourneren

Ruilen en Retourneren

Je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Je mag een artikel passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Zorg ervoor dat een artikel echt nieuw blijft en niet onnodig verkreukeld. Bekijk ook onze retourvoorwaarden. De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening.

Artikel ruilen

Wil je een artikel ruilen? Volg dan de onderstaande stappen om je artikel retour te sturen. Stuur vervolgens het artikel retour volgens de instructies. Wij betalen de ontvangen artikelen aan je terug mits de retour na ontvangst is goedgekeurd. Plaats vervolgens een nieuwe bestelling met het gewenste artikel.

Retour aanmelden

1. Meld je retour aan

Klik op de onderstaande gele button: Nieuwe retour aanmelden. Vervolgens kom je in ons online retourportaal. Vul je bestel-/ordernummer en de postcode van je bestelling in.

Let op! De hashtag (#) uit je ordernummer hoeft niet ingevuld te worden in het retourportaal want dan wordt de order niet herkend.

2. Producten selecteren

Selecteer de producten die je wilt retourneren en geef een reden op. Voer vervolgens iets in bij het tekst vak dat zich opent. Indien je geen vragen of opmerkingen hebt, dan typ je bijvoorbeeld Nee in.

3. Label printen

Betaal het label via de gewenste betaalmethode en print het label uit.

4. Pak je retour in

Doe de artikelen die je terug wilt sturen terug in hun originele verpakking en in de bezorgzak. Doe dit zorgvuldig en het liefst in z'n geheel in de originele bezorgzak. De artikelen graag wel apart in de originele artikelzakken. Voeg vervolgens de originele factuur/orderbevestiging die bij het geleverd pakket zit of een kopie toe aan de retourzending. Ook mag het Retourvignet, indien deze aanwezig is op één van je artikelen, niet verwijderd zijn van het artikel en willen wij je vragen om het bijbehorende gele Retourvignet boekje mee retour te sturen met het pakket. Plak vervolgens het retourlabel dat je per mail hebt ontvangen op de zak/doos.

Let op! Vouw de kleren zorgvuldig op en zorg ervoor dat ze niet onnodig kunnen verkreukelen tijdens de retourzending. Daarnaast willen wij je vragen om de ritsen en knopen te sluiten.

5. Overhandig je retour

Lever je retour in bij het lokale servicepunt. Je ontvangt een bewijs met je track & trace-code. Bewaar je verzendbewijs goed!

6. Je geld terug binnen 14 dagen

Nadat we jouw retour ontvangen en gecontroleerd hebben, storten we bij goedkeuring van de retour binnen een week je geld terug. Maak je gebruik van Achteraf betalen? Dan verrekenen we het retourbedrag op je factuur. Eventuele betaalde verzendkosten betalen wij ook aan je terug (alleen als je alle artikelen retour stuurt).

Nieuwe retour aanmelden

Zijn er uitzonderingen?
Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Zoals op maat gemaakte artikelen en artikelen die vanwege hun hygiënische aard alleen in ongeopende verpakking geretourneerd mogen worden. Twijfel je of je iets retour mag sturen? Neem dan even contact op met de klantenservice.

Ruilen en Retourneren

Je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Je mag een artikel passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Zorg ervoor dat een artikel echt nieuw blijft en niet onnodig verkreukeld. Bekijk ook onze retourvoorwaarden. De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening.

Artikel ruilen

Wil je een artikel ruilen? Volg dan de onderstaande stappen om je artikel retour te sturen. Stuur vervolgens het artikel retour volgens de instructies. Wij betalen de ontvangen artikelen aan je terug mits de retour na ontvangst is goedgekeurd. Plaats vervolgens een nieuwe bestelling met het gewenste artikel.

Retour aanmelden

1. Meld je retour aan

Klik op de onderstaande gele button: Nieuwe retour aanmelden. Vervolgens kom je in ons online retourportaal. Vul je bestel-/ordernummer en de postcode van je bestelling in.

Let op! De hashtag (#) uit je ordernummer hoeft niet ingevuld te worden in het retourportaal want dan wordt de order niet herkend.

2. Producten selecteren

Selecteer de producten die je wilt retourneren en geef een reden op. Voer vervolgens iets in bij het tekst vak dat zich opent. Indien je geen vragen of opmerkingen hebt, dan typ je bijvoorbeeld Nee in.

3. Label printen

Betaal het label via de gewenste betaalmethode en print het label uit.

4. Pak je retour in

Doe de artikelen die je terug wilt sturen terug in hun originele verpakking en in de bezorgzak. Doe dit zorgvuldig en het liefst in z'n geheel in de originele bezorgzak. De artikelen graag wel apart in de originele artikelzakken. Voeg vervolgens de originele factuur/orderbevestiging die bij het geleverd pakket zit of een kopie toe aan de retourzending. Ook mag het Retourvignet, indien deze aanwezig is op één van je artikelen, niet verwijderd zijn van het artikel en willen wij je vragen om het bijbehorende gele Retourvignet boekje mee retour te sturen met het pakket. Plak vervolgens het retourlabel dat je per mail hebt ontvangen op de zak/doos.

Let op! Vouw de kleren zorgvuldig op en zorg ervoor dat ze niet onnodig kunnen verkreukelen tijdens de retourzending. Daarnaast willen wij je vragen om de ritsen en knopen te sluiten.

5. Overhandig je retour

Lever je retour in bij het lokale servicepunt. Je ontvangt een bewijs met je track & trace-code. Bewaar je verzendbewijs goed!

6. Je geld terug binnen 14 dagen

Nadat we jouw retour ontvangen en gecontroleerd hebben, storten we bij goedkeuring van de retour binnen een week je geld terug. Maak je gebruik van Achteraf betalen? Dan verrekenen we het retourbedrag op je factuur. Eventuele betaalde verzendkosten betalen wij ook aan je terug (alleen als je alle artikelen retour stuurt).

Nieuwe retour aanmelden

Zijn er uitzonderingen?
Sommige artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Zoals op maat gemaakte artikelen en artikelen die vanwege hun hygiënische aard alleen in ongeopende verpakking geretourneerd mogen worden. Twijfel je of je iets retour mag sturen? Neem dan even contact op met de klantenservice.